Een televisie kopen kan lastig worden in 2020, de prijzen zijn namelijk niet stabiel

Het klinkt bijna te gemakkelijk, maar het eerste en belangrijkste aspect van uw HDTV-aankoop moet de prijs zijn. Uw televisie wordt verondersteld om u plezier en vermaak te geven, niet om u te laten wensen dat u er nooit een oogje op laat vallen. Om ervoor te zorgen dat je nooit op dat punt, de beste manier is om ervoor te zorgen dat u weet op voorhand hoeveel televisie u wilt kopen. Wil je direct meer lezen? Begin dan direct met televisie kopen om de beste modellen van dit jaar te kiezen.

Prijs komt in het spel op een paar verschillende manieren. Het kan invloed hebben op het merk van uw televisie, de grootte, en hoe u het koopt.

Het kopen van een televisie is niet zo verschillend van toen je naar school ging, er zijn populaire merken en merken die niet zo bekend zijn. De topmerken zoals Sony, Panasonic en Samsung rekenen meestal een premie aan omdat ze veel meer tijd besteden aan de marketing van hun producten en je meestal een garantie geven die uitgebreider is. Als de prijs geen probleem is, kunt u eender welke televisie kiezen. Het probleem ontstaat wanneer de prijs een zorg is die voor de meeste mensen in de markt vandaag de dag geldt. Dan blijft het aan u over om te beslissen hoe u een compromis moet sluiten.

Waarom kunnen we goed onderzoek doen als we een televisie kopen?

Bedrijven als Vizio, Olevia en Soyo zijn in staat geweest om hun marktaandeel te vergroten en de “grote 3” van de Consumer Electronics weg te halen. In plaats van met een merknaam te pronken, spreken ze meer over waarde. Ze zijn in staat om de verkoop te stimuleren, omdat mensen hebben geleerd dat de meeste HDTV-schermen allemaal hetzelfde handvol fabrikanten zijn gemaakt en het beeld is bijna gegarandeerd beter dan een oudere CRT-televisie. Koppel dit aan de dunnere vormfactor en bijna elk bedrijf kan wegkomen met het maken van een HDTV op voorwaarde dat de prijs goed genoeg is.

Andere bedrijven zoals Best Buy hebben Dynex en Insignia als eigen merk opgericht. In plaats van te betalen voor marketing laten ze hun product zien in hun circulaires en op hun winkelschappen en zijn ze in staat om minder te betalen omdat ze niet hoeven te vechten. In plaats daarvan bloeien deze huismerken op omdat ze als “exclusiviteit” worden bestempeld. Typisch, in ruil voor een minder bekende naam en een laag prijskaartje krijg je een kortere garantie. Veel fabrikanten bieden een jaar garantie, maar veel van de minder bekende merken krijgen slechts 90 dagen.